2011年8月15日 星期一

[出售刺蝟]7月12日 兩男一女 8日21日交收

原仔x1 $600
原女x1 $650
白仔x1 $500

星期日8月21日交收!
肥大識食糧飲水樽!

5 則留言:

  1. 我見你養咁多刺, 想請教下你, 我forum問過人但冇人答我:
    我隻刺上個月無啦啦肚痾, 初時一pat漿狀咁, 後尾係水咁, 仲好臭, 有時仲有血同d綠色既黏液~
    但佢仲食得訓得,
    好active~
    帶左佢睇土瓜灣dr. yu,
    都唔係好sure咩事
    食完藥好似冇事~

    但一星期後又開始漿狀,
    不過唔覺有血同黏液,
    就再去覆診~
    拎左便便去check,
    check唔到有問題,
    食住藥都時好時差,
    有時都一pat咁,
    有時就一條正常加一pat~
    同埋好似訓多左食少左~
    上星期停左藥,
    情況都一樣,
    有時一pat~
    睇佢出黎時都仲好精靈,
    又唔似有野,
    dr.話唔知咩事,
    下一步要驗血,
    但要麻醉抽血,
    我又唔想take risk...

    你會唔會見過咁既情況呢?
    其實佢d便咁樣一pat會唔會都係正常呢...?
    佢個environment同野食都冇轉過,
    只係把風扇壞左可能有d熱,
    會唔會關事呢?

    回覆刪除
  2. 你係上個月至有問題發生嗎?
    你是上個月才吃那包糧嗎?
    會不會剛巧你那包糧出產有問題嗎?
    會不會是水樽不清潔?
    可以試試將刺蝟家的任何東西作清潔一次,
    再從糧食方面著手,試試將糧食減量或重新買一包試看!

    因為你連醫生都暫時未查出的問題需要慢慢的試,
    可能是糧的問題,可能是刺蝟的腸胃問題,
    可能是清潔問題,或者試試轉換其他品牌的糧試試,

    回覆刪除
  3. 糧全部都唔係新的, 都食左一段時間, 我都試左唔同既組合, 甚至換晒d糧, 都係一樣...
    上星期去左大圍睇, 驗晒血照埋xray, 都話冇大問題, 係d腸有氣, 同埋白血球有d高, 可能係腸胃炎~ 之後拎左d便去種菌, this sun覆診~ 佢冇開藥, 只係俾左d益生菌, 同埋d for腸胃問題既貓糧(佢e+就係轉晒食呢d), 不過都係痾~ 同埋我發現好奇怪, 次次食d益生菌, 幾分鐘之內佢一定痾, 次次都係咁, 所以我之後都冇俾佢食了... 唉...... 希望sun覆診會知道咩事同點醫啦, 真係好無奈..... ><

    回覆刪除
  4. 你好, 請問你還有刺b出售嗎? 我想養但一直找不到門路...等你回覆, thanks!

    回覆刪除